Publiczna Szkoła Podstawowa nr 33 w Opolu uczestniczy w programie rządowym"Aktywna Tablica". W ramach działań podjętych w tym programie wyposażyliśmy dwie sale w nowoczesne tablice multimedialne. Są to pracownia fizyczna i sala edukacji wczesnoszkolnej. Tym sposobem prawie wszystkie sale lekcyjne są już wyposażone w tablice interaktywne. W pracowni fizycznej na co dzień prowadzi się lekcje z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych, fizycznego laboratorium oraz technologii informacyjno-komunikacyjnej. Nauczyciele korzystają z programu Corinth oraz wykorzystują materiały udostępnione na platformie https://www.edukator.pl/fizyka,7366.html
Edukacja wczesnoszkolna również wykorzystuje tablicę interaktywną w sposób ciągły w prowadzeniu zajęć oraz realizując innowację z języka angielskiego.
Innym z podjętych działań jest zawarcie porozumienia z innymi szkołami i utworzenie międzyszkolnej sieci współpracy nauczycieli stosujących TIK w nauczaniu. Koordynatorami projektu w szkole są mgr Magdalena Turek i mgr Oliwia Greś.
Szkoły uczestniczące w sieci:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 21
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 25
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 26
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 20
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 13
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 31
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 33
Działania podjęte w ramach sieci współpracy zawarte zostały w harmonogramie.
Harmonogram spotkań e-koordynatorów:
28.11.2018 - psp nr 5 w Opolu
15.05.2019 - psp nr 5 w Opolu
Harmonogram najbliższych lekcji otwartych TIK:
KIEDY? |
GDZIE? |
DLA KOGO? |
PROWADZĄCY |
UWAGI (ODBYŁO SIĘ/ NIE ODBYŁO SIĘ/ INNE UWAGI) |
13.02.2019 r. godz. 7.30 s.4 |
PSP 20 w Opolu ul. Grudzicka 48 |
nauczyciele ew - kl.1 |
Lisiecka Jolanta nauczyciel ew |
Temat : “Wprowadzenie drukowanej i pisanej litery S z użyciem TIK” |
18.02.2019 godz.8.55 s.213 |
PSP 33 w Opolu ul. Lelewela 9 |
nauczyciele przyrody, ew. |
Magdalena Turek nauczyciel fizyki |
Temat: Od mikro do makro świata. |